Cum să scapi de kilogramele acumulate pe timp de pandemie. Nutriţionist: Nu ai nevoie de dietă, doar micşorează porţiile!

Adina, medic nutriţionist, recomandă să nu urmezi nicio dietă dacă vrei să slăbeşti. O femeie cu greutate normală consumă maximum 2.000 de calorii pe zi, iar un bărbat 2.500. Pentru a pierde kilograme, trebuie să mănânci cu 500 de calorii mai puţin decât în mod normal şi le poţi calcula.

Dacă ai pus câteva kg în plus în aceste 3 luni, află că nu e un capăt de lume. Specialiştii nu te îndeamnă să urmezi nicio dietă, ci doar să micşorezi porţiile. Dacă vrei să pierzi kilograme, trebuie să fii pe deficit caloric, iar pentru asta ar fi bine să înveţi ce aport nutriţional au alimentele şi chiar să-ţi calculezi caloriile, relatează Mediafax.

Medicii spun că ne putem cântări mâncarea cu ajutorul unui pahar, care are 250 de ml. Un alt exemplu: porţia de carne din farfurie nu trebuie să fie mai mare decât palma ta, după ce e gătită.

„Trebuie să reducem aportul caloric, însă nu cu mai mult cu 500 de calorii faţă de cât consumăm în prezent. Nu trebuie redus brusc. În mod normal, o femeie cu o greutate normală nu ar trebui să mănânce mai mult de 2.000 de calorii, în medie, pe zi. Iar bărbaţii pot ajunge până la 2.500, maximum 3.000 de calorii pe zi”, a spus Adina Rus, nutriţionist.

De multe ori, când ne e foame şi ne grăbim, alegem varianta simplă şi cumpărăm o pungă de cipsuri sau un corn cu ciocolată. Ei bine, aceste două produse au 700 de calorii, necesarul pentru jumătate de zi. O omletă cu brânză telemea şi roşii nu are mai mult de 350 de calorii. Iar dacă vrei să vezi aportul nutriţional al produselor, le poţi căuta pe internet şi, cu un simplu calcul matematic, ţii caloriile sub control

Vezi şi

Dieta cu ridiche neagră. Dai jos cel puţin 5 kilograme într-o săptămână

Dieta cu ridiche neagră. Îţi mai aminteşti siropul de ridiche neagră cu care ne tratau …

loading...