insomnie

Secretul unui somn liniştit. Metoda ”10-3-2-1”, explicată de un medic – VIDEO

Dr. Karan Raj a postat un videoclip pe TikTok în care împărtăşeşte un truc simplu pentru a dormi bine toată noaptea. Metoda ”10-3-2-1” ajută persoanele care au probleme cu somnul.

Dr. Karan Raj este cunoscut pe TikTok pentru videoclipurile sale distractive, cu sfaturi de sănătate, iar acum şi-a îndreptat atenţia asupra unui subiect care afectează multe persoane, scrie Mediafax.

Lipsa somnului a devenit o problemă obişnuită, dar doctorul Raj spune că metoda ”10-3-2-1” este perfect pentru un somn liniştit, potrivit The Mirror.

Prin simpla renunţare la diferite lucruri în anumite momente ale zilei, corpul se va linişti în mod natural, astfel încât, atunci când va veni ora de somn, corpul se va odihni.

Iată cum funcţionează trucul ”10-3-2-1”:

Dr. Raj a spus: „Iată cum să dormi mai bine cu trucul 10-3-2-1. Cu zece ore înainte de culcare, nu mai consumaţi cofeină. Acesta este timpul necesar pentru ca organismul să o elimine din sânge şi să elimine efectele stimulatoare.

Cu trei ore înainte de culcare, evitaţi mesele grele, acest lucru vă ajută să evitaţi arsurile la stomac şi somnul întrerupt. De asemenea, evitaţi alcoolul, deoarece acest lucru vă afectează somnul REM.

Cu două ore înainte de culcare, nu mai lucraţi. Acest lucru vă ajută să intraţi într-o stare de spirit relaxată.

Cu o oră înainte de culcare, fără ecrane – asta înseamnă şi fără Netflix. Lumina albastră inhibă producţia de melatonină care întârzie somnul”.

Videoclipul doctorului Raj a devenit popular TikTok şi a primit peste 97.000 de aprecieri şi peste o mie de comentarii.

@dr.karanr10-3-2-1 to sleep quick! #learnontiktok #schoolwithdrkaran #lifehack #sleep♬ Steven Universe – L.Dre

Vezi şi

Netflix concurează cu TikTok. Aplicația va conține o secțiune de scurte clipuri amuzante, denumită Fast Laughs – VIDEO

Netflix lansează o noua caracteristică care oferă utilizatorilor oportunitatea de a se amuza în toiul …

loading...