Ministrul german al transporturilor, criticat pentru o reclamă „prea seducătoare” | FOTO

O campanie publicitară al ministrului german al transporturilor, Andreas Scheuer, care încearcă să convingă cicliştii să poarte căşti de protecţie, a stârnit acuzaţii de „misoginie”, pentru că în imagini apare o tânără care poartă doar o cască şi lenjerie intimă, relatează The Guardian, citat de Mediafax.

Însoţită de sloganul „arată ca naiba, dar îmi salvează viaţa”, reclama are în prim-plan o competitoare la concursul german Next Topmodel, aceasta purtând o cască de bicicletă mov şi un sutien dantelat.

Totuşi, campania publicitară a primit numeroase critici, inclusiv de la partidul social-democrat din Germania, care cere ca reclamele să fie retrase.

„Este ruşinos, stupid şi misogin ca ministrul transporturilor să vândă aceste strategii politice folosind poze nud”, spune Maria Noichl, un social-democrat pentru ziarul Bild am Sonntag.

Ministrul pentru familie, Franziska Giffey, critică şi ea iniţiativa ministrului Andreas Scheuer, acesta făcând parte din partidul conservator CSU.

Giffey a publicat o poză cu ea îmbrăcată într-o ţinută business, lângă bicicleta sa, pe Facebook. „Dragă Andreas Scheuer, casca de biciclete se asortează şi cu haine!”, scrie aceasta în postare.

Un purtător de cuvânt pentru ministrul transporturilor a apărat Campania şi a spus că „o campanie publicitară de succes ar trebui să trezească şi să polarizeze publicul”.

Vezi şi

Tabloidele britanice: Prinţul William ar fi înşelat-o pe Kate cu o prietenă de familie

De mai multe săptămâni tabloidele britanice au fost alimentate de zvonuri legate de faptul că …