Acasă / Sănătate / Dieta suedeză. Scapi de cinci kilograme în doar șapte zile

Dieta suedeză. Scapi de cinci kilograme în doar șapte zile

Dieta suedeză: Este recomandată de nutritioniști şi vă poate ajuta să daţi jos aproximativ cinci kilograme într-o săptămână.

Dieta suedezp se bazează pe terci din făină de hrişcă, lapte cu conţinut redus de grăsime, cartofi, fructe și legume și poți slăbi cu ajutorul ei intre 3 și 5 kilograme într-o săptămână, potrivit BZI.

Dieta suedeză detaliată pe zile:

Dieta suedeza Luni

Mic dejun: 1 pahar de lapte cu continut redus de grasime si terci din faina de hrisca.

Pranz: 100 g branza de vaca, salata de rosii, ceapa si piper verde si un pahar de lapte cald.

Cina: 3 cartofi copti, 200 g de sfecla de zahar la care se adauga smantana cu continut redus de grasime, 1 felie de paine neagra.

Dieta suedeza Marti

Mic dejun: 1 pahar de lapte si terci din faina de hrisca.

Pranz: 250 g de peste fiert, 2 cartofi fierti, salata verde cu o lingurita de ulei vegetal.

Cina: 200 g de salata din varza alba si ceapa, la care adaugi o lingurita de ulei vegetal, 1 ou fiert, 1 pahar de lapte.

Dieta suedeza Miercuri

Mic dejun: 1 pahar de lapte, 60 g branza de vaci, 1 felie de paine neagra.

Pranz: 250 g pui la cuptor fara piele, 100 g de salata de legume la alegere, 1 pahar de suc natural de mere, scrie lyla.ro.

Cina: 150 g de piure de cartofi, 80 g de branza de vaci, 1 felie de paine neagra, un pahar cu lapte.

Dieta suedeza Joi

Mic dejun: 1 pahar cu suc natural de mere, 2 felii de paine prajita.

Pranz: 100 g de terci din faina de hrisca, la care adaugi o bucata mica de carne fiarta, 150-200 g de mere sau portocale.

Cina: 100 g orez brun, 150 g de salata de rosii, ceapa si o lingurita de ulei vegetal, 1 pahar de lapte.

Dieta suedeza Vineri

Mic dejun: 1 pahar de iaurt cu continut redus de grasime, 1 portocala.

Pranz: o bucatica de pui fara piele, 100 g de cartofi fierti, o ceasca de ceai fara zahar.

Cina: 150 g capsuni sau portocale, 200 g din orice fruct la alegere(mere, pere, kiwi, prune etc), 1 pahar de suc natural de mere.

Dieta suedeza Sambata

Mic dejun: 1 pahar de lapte, 200 g de terci din faina de hrisca.

Pranz: 150 g de cartofi fierti, 150 g de carne fiarta, 1 mar, 1 portocala.

Cina: 100 g de orez brun, 200 g de salata din varza alba, castraveti, piper verde, ceapa si o lingurita de ulei vegetal.

Dieta suedeza Duminica

Mic dejun: 1 pahar de lapte, 150 g de orez brun fiert.

Pranz: 200 g de peste fiert sau prajit, 100 g de cartofi fierti, 1 mar, 1 portocala, 1 ceasca de suc natural de portocale.

Cina: salata din legume la alegere, 1 felie de paine neagra, 1 mar, 1 pahar de suc natural de mere.

Este de asemenea recomandat sa bei un pahar mare de apa inaintea fiecarei mese.

sursa

Vezi şi

5 sfaturi ca să fii în formă la vară

În fiecare an, în această perioadă, sălile de fitness sunt pline de noi membri care …