Dieta cu avocado, efect dublu: Scade colesterolul și kilogramele

Un avocado pe zi scade nivelul colesterolului rău și ține kilogramele la distanță, potrivit cercetătorilor.

Dieta cu avocado reduce și alte grăsimi din sânge care provoacă boli de inimă. Cercetătorii spun că un avocado pe zi înlocuiește grăsimile nesănătoase din alimentație cu cele benefice, ”prietenoase” cu inima și cu silueta. Iată cum îl puteți consuma ca să beneficiați din plin de nutrienții pe care îi conține și să vă bucurați de un gust minunat, scrie doctorulzilei.ro.

Prima dată spălăm avocado și cu un cuțit îl tăiem pe mijloc, dar pe lungime. Răsucim ușor părțile în sens opus una de alta și se vor desprinde ușor. Ne va întâmpina un sâmbure mare și alunecos pe care îl îndepărtăm. Cu o linguriță luăm ușor miezul de pe coajă. Coaja o aruncăm.

Ingrediente:

– miezul de la un avocado

– 1/2 ardei iute

– 1/2 ceapă mică

– 1 lingură de ulei de măsline

– zeama de la 1/4 lămâie sau lime

– sare, piper

Mod de preparare:

Tocăm mărunt ceapa și ardeiul iute (fără sâmburi). Toate ingredientele: miez de avocado, ceapă, ardei iute, zeamă de lămâie, ulei de măsline, sare și piper se mixează ușor până totul devine o pastă de un verde minunat. Gustăm și dacă mai este nevoie adăugăm sare şi zeamă de lămâie.

Vezi şi

beef stroganoff

Cea mai căutată reţetă pe Google în 2017. Tu ştii să o găteşti? VIDEO

În fiecare an Google face o listă cu cele mai căutate cuvinte sau expresii în …